2013. szeptember 24., kedd

A megnyitó izgalmai...


Szeptember 21-én eljött a várva várt nap és végre megnyítottuk az első teljesen végleges márkaboltunkat Budapesten az Árkád bevásárlóközpontan.


Reggel 6:00-kor keltem és totális zombinak éreztem magam mert az azt megelőző három hétben napi 12 órákat dolgoztam, beleértve a hétvégéket is, hogy minden készen legyen időben és egy csodás bolttal várjunk titeket.


Itt egyből engedjetek meg egy kis kitérőt, mert amikor ennyi a munka mindig megmosolygom azokat, az általában kereskedőktől érkező kérdéseket, hogy miért nem vagyok a boltban és tuljdonképpen mit is csinálok??
Nem is tudom hol kezdjem...az alapanyagok kiválasztásától kezdve, az új modellek megálmodásán át, az üzlet majdnem teljes menedzsmentje hozzám tartozik. Természetesen a szüleimmel együtt dolgozunk és nagyon sokat segítenek de a külföldi beszállítók és partnerek kezelése, új beszállítók és partnerek szerzése, új eladóhelyek szerzése és azok kialakítása, kapcsolattartás, trendkövetés, az üzletek koordinálása, az összes marketing tevékenység koordinálása a legapróbb részletekig... kiállításokon való részvétel- ,in-store aktivitások- , divatbemutatók-, fotózások szervezése (beleértve a koncepció kialakítást, a stylingot, a ruhák tervezését) sajtóanyagok szerkesztése, az összes social média felületünk kezelése és persze sok-sok adminisztráció nagyjából mind hozzám tartozik, tehát megnyugtathatok mindenkit, aggodalomra semmi ok...van mit csinálnom és nem Hawaiin lógatom a lábam:D:D



Szóval ébredés után már egyből izgulni kezdtem, hogy milyen lesz a napunk. Tudjátok olyan egyetemista vizsgaidőszakos érzés, pedig tudtam, hogy minden rendben lesz.
8:00-ra mentem Attilához, akivel előző héten egyeztettem, hogy milyen szuper hajat szeretnék a megnyitóra.
A frizura tökéletesen sikerült bár bevallom az a nagyjából 40-50 csatt ami a hajamban volt este már annyira nyomta a fejemet, hogy alig vártam a hajkorona lebontását...még most is van egy púpom:).

9:00 után pár perccel már meg is érkeztünk a legújabb Süel szentélybe az egyik kolléganőmmel és gyorsan kitakarítottunk, sütiket pakoltunk, na meg összeraktuk a nehezen megszerzett műanyag pezsgős poharakat. Az első törzsvásárlónk már 10 előtt megérkezett...

 
És akkor itt az újabb kitérő mert szeretném elmondani mennyira nagyon örültem, hogy a törzsvevőink mind Süelben érkeztek!!! Mindenki egytől egyig, szuper Süel szettekben. Nagyon köszönöm! Messziről kiszúrtunk mindenkit a  most még üres folyosón (ne aggódjatok a jövő hét folyamán az összes üzlet meg fog nyitni...) és volt olyan összeállítás, ami kifejezetten nagyon kreatív volt és magam is meglepődtem! <3


 
 


Egészen este 20:00 ig be volt táblázva a sminkesünk Márti, aki mindenkiből mégszuperebb csajt varázsolt a legújabb M.A.C kincsekkel. Azt hiszem nagyon élveztétek csajok, de javítsatok ki ha tévedek:))).


Közben új vásárlók is érkeztek és mindenki imádta a kis üzletet, az aranyos kötött lámpákat, a szöges logót, amit a megnyitó előtti szombaton szegeltünk Krisztivel, Klauval és Katával, a kötéssel díszített próbafülkét és persze a sok-sok kötöttséget. Az üzlet még nem teljesen kész, jön még pár apróság és sok-sok újdonság...



Néhány apróbb meglepetés is ért ugyanis megjelent a Juventus Rádió képviselője, hogy interjút készítsen velem, majd Orosz Barbara is belibbent az üzletbe, hogy mindjárt forgatunk a Tűsarokhoz...Nos erre nem készültünk, pont a legnagyobb fennforgás közepén de megoldottuk.
Harmadik kitérő, hogy óriási köszönetet érdemel az Árkád teljes marketing csapata mert nagyon sokat segítettek például a fent említett akciók leszervezésével az újdonsült bérlőknek.

Velünk volt napközben Mácsár Andi, aki egy nagy doboz ékszerrel érkezett, amit az utolsó pillanatban kértem tőle a fekete-fehér koncepcióhoz. Imádtam a tollas kreációit, szóval gyorsan "toll került a fülembe" egy fekete egy fehér:))

Agárdi Szilvi is nálunk válogatott a következő fellépésére aztán este 18:00 után, ahogy befejeződött a munka az irodában, megérkeztek a barátaim is... természetesen mindenki egyszerre, így csajos beszélgetésekből sem volt hiány.

 
Szóval szuper volt, megnyitottunk és most már itt is maradunk. Íme az Árkád csapat:
 
 
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése