2016. október 23., vasárnap

SÜEL FANOK 10. - Ibolya


Óktóberi Süel fanunkat ezer éve ismerem...
Na persze ez igaz majdnem minden törzsvásárlónkra, viszont Ibolyával gyakran facebookon is "összetalálkozunk". Süelben mappánkba rengeteg szuper fotót küldött az évek során, napi szinten nyomon követi munkánkat és rendezvényeinknek is állandó résztvevője.



Mióta ismered a Süelt?

Teljesen pontosan nem tudom, úgy 4-5 évvel ezelőtt osztotta meg egy ismerősöm a Süelt Facebook-on. Nagyon tetszett! Aztán véletlenül egy belvárosi sétánk alkalmával fedeztem fel a Fashion Streeten a régebbi üzleteteket. Teljesen elvarázsolt. Első alkalommal rögtön kettőt is vettem, egy fehér csipkét és egy türkiz ruhát. Azóta is a kedvenceim közé tartoznak.





Melyik a kedvenc Süel márkaboltod?

Legjobban a belvárosi boltot szeretem, mert ízléses, barátságos környezetben, hangulatos térben nézelődhetek, a lányok mindig régi ismerősként fogadnak, segítenek, tanácsot adnak. Az sem elhanyagolható szempont hogy a metróval percek alatt ott lehetek. A Mammutban is vásároltam, de nekem kicsit messze van. De aki budai, annak az a jobb. Jártam már Keszthelyen is, az is csodás üzlet. 🙂 Sajnálom, hogy az Árkád megszűnt. Remélem, hamarosan még több helyen nyílik Süel.




Melyik a kedvenc Süel színed?

Első perctől kezdve azt imádom a Süelben, hogy ilyen színes! Amikor a többi boltokban csupa fekete, szürke, és lehangoló színű ruhák lógnak a fogason, a Süelben örök nyár van, öröm betérni hozzátok. Minden szín gyönyörű, csak a vörös hajam kicsit behatárolja a választásomat. Kedvencem a türkiz, a lazac, és az örök fehér.
                


(Ibolya halmozza a kékek és türkizek árnyalatait, de szerintem ez teljesen normális. Az én szekrényem fele királykék:))


Melyik a kedvenc fazonod?
5. Nagyon szeretem a sokoldalú csipkéket, mivel télen-nyáron, sokféleképpen ki tudom őket használni.

Mikor hordod kedvenc kötöttségeidet?

A Süeljeimet felveszem hétköznap egy farmerral, lapos vászoncipővel. Nyáron a tengerparton imádom egy fehér nacival vagy szoknyával, mindegyik kiemeli a barna bőrömet, mindig viszem őket. Egy magas sarkú cipővel, bizsuval kiegészítve színházba, koncertre kiváló választás, mindig sikert aratok. Iskolai ünnepélyre, különleges alkalmakra is csakis Süel!



Melyik volt a kedvenc fotózásod?

 Figyelemmel kísértem az összes fotózást, mindegyik tetszett. A lazac és a türkiz menyasszony a kedvenceim voltak. 🙂

Milyen színt lánál még szívesen a Süel palettán?

Minden színt megtalálok a palettán, alig tudok erre a kérdésre válaszolni. A 2016. év trendi színe a rózsakvarc és a derűs kék, ezek variációit szívesen látnám. (A derüs kék nálunk is megjelent:))



Mi a következő kiszemelt darabod?

Nehéz kérdés. Minden nagyon tetszik, a legújabb eper szín ellopta a szívemet. Még nem választottam semmit. Megvárom a megfelelő alkalmat, amikor meglephetem magam egy új Süellel.

Mi a kedvenc bókod, amit Süelben fogadtál?

Nincs kedvencem. Vagyis mind élvezem. 😉 Bármikor megjelenek a Süelemben, érzem az elismerést a pillantásokban. A suliban csak mosolyogva rám néznek és megkérdezik: "Süel?" 🙂
"Természetesen Süel." 🙂
És a ráadás Ibolyától:
Szeretném még kiegészíteni valamivel a válaszaimat. Alacsony nő vagyok, 154 centi, és ezért a ruhák közül nehezen tudok választani, mert sokszor csak egy méret van belőlük, az meg nekem nagy. 😞 Lehet, hogy nem is vagyok egyedül ezzel. 🙂 Jó lenne, ha lenne több termékből is. méretválaszték. (Miért születtem ilyen picire? 🙂 )

Igyekszünk kisebb dolgokkal is meglepni titeket. Ami késik nem múlik...
Köszönjük!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése